W tym tygodniu: bezpieczeństwo wtyczek, popularność WordPressa, tworzenie newsletterów, WordCamp Europe 2021 i wiele więcej…
Redaktor gościnny:
Chris Lema jest blogerem na chrislema.com i wiceprezesem ds. produktów w Liquid Web. Jest regularnym i popularnym mówcą na WordCampach od ostatniej dekady, prowadzi również konferencję biznesową w Cabo San Lucas dla agencji i firm produktowych o nazwie CaboPress.
Rywalizacja staje się coraz bardziej zacięta z każdym dniem. Niezależnie od tego, kim jesteś i jaką wypracowałeś markę, staniesz przed wyzwaniem sprzedaży na zatłoczonym rynku. W rezultacie nic nie jest potężniejsze i skuteczniejsze niż polecenie. Gdy klient odsyła Cię do jednego ze swoich kontaktów, istnieje niejawne zaufanie i weryfikacja, które przenoszą Cię na górę listy. Dlatego tak ważne jest, aby zmienić swoich klientów w szalonych fanów i zebrać referencje od wszystkich, którym służyłeś.
Nie ma nikogo lepszego niż Jeff Bullas, który mógłby wyjaśnić wartość przekształcenia klientów w rzeczników marki. W tym artykule Jeff przedstawia 7 różnych sposobów na przekształcenie zadowolonych klientów w rzeczników marki.
W tym poście na blogu GoWP autorstwa Raula dowiesz się, jak zdobyć więcej klientów, stając się bardziej polecanym. To kolejna lista taktyk, które rzucają światło na praktyczne sposoby, dzięki którym możesz stać się częściej polecanym.
W tym poście Chris Lema podkreśla moc wykorzystania wideo do dzielenia się opiniami. Przedstawia rozwiązanie, które sprawia, że wszystko jest prostsze, w tym jak zapraszać ludzi, aby podzielili się video referencjami.
Joost de Valk przeanalizował sytuację WordPressa na rynku CMSów. Można powiedzieć, że jest o wiele lepiej niż można się było spodziewać.
Warto też zwrócić uwagę, że kampania WIXa nie przyniosła jakichś piorunujących efektów.
CMS market share analysisWP Engine przygotowało raport odnośnie WordPressa i tego ile pieniędzy przynosi. Jako ciekawostkę wspomnę tylko, że wg tego raportu wartość WP i całej ekonomii o niego opartej wyniesie w tym roku 635 miliardów dolarów.
W związku z ostatnimi zakupami na rynku wtyczek Kev Quirk wyraził swoje wątpliwości związane z tego typu ruchami. Nie mogę nie przyznać mu racji.
Swoje 3 grosze w sprawie coraz częstszych wykupów wtyczek wyraził też Eric Karkovack.
Iain Poulson ogłosił właśnie, że sprzedał swoją usługę Plugin Rank firmie Awesome Motive.
Alex Denning i Iain Poulson pracują nad platformą, która ułatwi sprzedawanie i wykupywanie wtyczek.
WPScan przygotował świetny ebook pokazujący wiele sposobów jak znaleźć luki we wtyczkach.
Jennifer Cooley podzieliła się 5 cennymi poradami odnośnie tworzenia strategii dla Twojego cyfrowego produktu.
Lesley Sim opisuje jak rozpocząć tworzenie swojego newslettera.
Na YT można już obejrzeć wszystkie prelekcje z WordCamp Europe 2021.
WordFest zaczął ujawniać prelegentów. Patrząc po pierwszych nazwiskach już wiem, że nie mogę się doczekać.
Na blogu Codable pojawił się interesujący artykuł o dostępności. Dość jasno wyjaśnia też gdzie się kończy dostępność WP jako CMS, a zaczyna ta zależna od naszych działań.
Rok temu Jilt (usługa do automatyzacji marketingu dla WooCoomerce) został wykupiony przez GoDaddy. Teraz zdecydowano, że usługa nie będzie już rozwijana i zostanie w pełni zamknięta w 2022.
Mike Demopoulos po 5 latach pracy w InMoition, dołączył do Codable.
Nadchodzące wydarzenia:
W dniach 20-26 czerwca odbędzie się WordCamp Japan 2021 Online. Jednym z prelegentów będzie Maciek Palmowski, zapraszamy!
24 czerwca odbędzie się Summit/2021
W dniach 17-18 lipca odbędzie się WordCamp Santa Clarita
23 lipca odbędzie się druga edycja WordFest Live.